Doodswens

Hammer spyker, slaan die spyker

in sy arms en voete in

sodat alles wat vrek en vrot is in my

skoon gewas kan word met die bloed

wat gevloei het uit wonde van onskuld.

 

Wie is ek om te sê:  Ek het genoeg gehad!

 

Laat die aarde ooptrek en my heel insluk.

Mag die landsgeweld my ook verslind, asb.

This entry was posted in Gedigte and tagged , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Doodswens

  1. murphmuurprop says:

    Soos ‘n kleurling kind vir my eenmaal in die klas gesê het: “god se waarheid”…

    Vertrou dinge gaan nou uistekend!

Leave a Reply

