Wolverine in sy “mid life”

Isabel was nie dik van die lag nie, maar ek’t gedink dit was baie snaaks. Dis hoe ek voorstel ‘n verouderde, oorgewig en bleskop Wolverine sal lyk.

My indruk van 'n verouderde, oorgewig en bleskop Wolverine (lol)

My indruk van ‘n verouderde, oorgewig en bleskop Wolverine (lol)

Posted with WordPress for BlackBerry.

This entry was posted in Net vir die pret and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to Wolverine in sy “mid life”

  1. murphmuurprop says:

    Heerlik om weer ‘lewel op jou blog te sien! Wat is nuus? Soos ek genoem het, tyd vir daai beloofde skype om mekaar op hoogte te bring van al die nuwe verwikkelinge.

    Liefde groete,
    Murph

Leave a Reply

