Terug uit die dood

Aan enigiemand wat op my blog beland deur ‘n search (of ‘n ou leser) wil ek net se: Ek’s terug in die aanlyn wereld.

Met ‘n hernude hoop om by te dra tot die aanlyn geselskap. Ek sal poog om iets elke maand te plaas (hopelik meer gereeld). Ek kan ook gevolg word op twitter by @bernsstories.

Vir nou is my uitdaging aan almal om die Bybel hierdie jaar deur te lees. Kyk gerus op my Bybelstudie bronne blad vir hulp om dit te bereik. Laat asb ‘n opmerking as jy beplan om dit te poog. Dan kan ek darem tret hou van hoe wydverspreid die uitdaging aanvaar is. Dit neem sleg 15 minute per dag om dit reg te kry.

Sterkte vir 2011,
Berns

Posted with WordPress for BlackBerry.

This entry was posted in Apologetic/Theology and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

